Uwaga!
To krótki tekst, chciałbym się z Wami tylko podzielić moją inicjatywą. Szukacie pomocy z Pythonem? A więc….
Zapraszam
Na platformie Slack uruchomiłem właśnie kanał, gdzie zapraszam, jeśli macie problem z Pythonem.
Proszę zadawać tylko pytania związane z Pythonem, czy to z obsługą IDLE, Mu-Editor itd…, czy to pytania związane ze składnią lub zadaniami w podręcznikach.
Mam nadzieję, że to miejsce będzie ciekawym forum dla tych, którzy nie lubią Facebook’a.
Link aktywacyjny z zaproszeniem do kanału #python
A jeśli interesują Was tematy około pythonowe, zapraszam też do serwisu, który specjalnie dla nauczycieli prowadzę.
Adam Jurkiewicz - haker edukacji, członek nieformalnej grupy SuperbelfrzyRP. Nauczyciel informatyki w 78 LO w Warszawie, absolwent kursów Massachusetts Institute of Technology, Google IT Automation with Python oraz IBM Professional Data Science z języka programowania Python.
Zdobywca wyróżnienia Listy 100 Szerokiego Porozumienina Rzecz Umiejętności Cyfrowych Polsce w latach 2017, 2020 i 2021, członek zarządu Szkolnej Sekcji Informatyki przy Polskim Towarzystwie Informatycznym. Trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych oraz oprogramowania OpenSource.
Autor książki „Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów” wydanej przez Helion Edukacja.
Współautor treści z języka Python w projekcie E-Podręczniki do kształcenia ogólnego dla klas ponadgimnazjalnych. Współautor książki "Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową" oraz publikacji "ENIGMA - Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie" wydanych przez Fundację Rozwoju Edukacji Cyfrowej.
Zdobywca wyróżnienia Listy 100 Szerokiego Porozumienina Rzecz Umiejętności Cyfrowych Polsce w latach 2017, 2020 i 2021, członek zarządu Szkolnej Sekcji Informatyki przy Polskim Towarzystwie Informatycznym. Trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych oraz oprogramowania OpenSource.
Autor książki „Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów” wydanej przez Helion Edukacja.
Współautor treści z języka Python w projekcie E-Podręczniki do kształcenia ogólnego dla klas ponadgimnazjalnych. Współautor książki "Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową" oraz publikacji "ENIGMA - Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie" wydanych przez Fundację Rozwoju Edukacji Cyfrowej.
Jestem w:
Pozostałe wpisy Adam Jurkiewicz (Zobacz wszystkie)
- Czy chcemy być „na szmyczy” korporacji? - 31 lipca 2023
- WordPress w edukacji – jak uczyć kompetencji w bezpieczny sposób. - 3 lutego 2023
- Prezent świąteczny – FREE-SERWER - 2 grudnia 2022