Popoezjujmy, czyli lekcja o poezji nieco inaczej

Lubicie poezję? Ja bardzo… Niestety czasem mam wrażenie, że jedyną osobą na lekcji, która tonie w znaczeniu poetyckich myśli i znaczeń jestem ja… No cóż, trzeba było zmienić taką postać rzeczy i pokazać młodym ludziom, że praca z tekstem poetyckim może wyglądać inaczej. Przygotowałam więc zakodowaną kartę oraz „poetycką kartę pracy”. O co więc chodzi? Na stronie: https://mal-den-code.de/ wygenerowałam kod dla uczniów, na którym musieli oni zamalować odpowiednie cyfry. Jeśli zrobią to poprawnie, za pomocą aplikacji do czytania kodów, odnajdą hasło, które dla nich umieściłam.

 

Pierwsza karta, którą drukujecie dla ucznia, znajduje się poniżej:

Tę kartę, która znajduje się poniżej, drukujecie tylko dla siebie. (To taka ściąga, abyście wiedzieli, które cyfry zakodowałam). 😉

Teraz przechodzimy do najważniejszego. Musiałam do wygenerowanych cyfr przygotować zadania w taki sposób, by odpowiedź była właśnie cyfrą. Przygotowałam więc kartę, którą nazwałam „poetycką kartą pracy”. Znajdziecie na niej kilka zadań, których rozwiązaniami są cyfry, dzięki którym Wasi uczniowie odczytają hasło. Karta znajduje się poniżej. Od razu mówię, że działa. 🙂 Dajcie znać, czy zadanie podobało się Waszym uczniom. 🙂

Izabella Bartol
Podoba się? Podziel się z innymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.