Wspomnień czar: Uczeń w poszukiwaniu lampy i zwierciadła

7 października 2017 roku odbyła się w Internecie konferencja EduMoc Online 2017. Pamiętacie jeszcze ?

12 godzin wystąpień, 32 prelegentów, morze inspiracji dla nauczycieli – tak w dużym skrócie można ją podsumować.

W tym roku czekamy na kolejne wydarzenie – EduMoc Online 2018.

Już wiadomo że odbędzie się ona w dniu 6 października 2018r. Już tworzy się lista prelegentów, już za moment wystartuje akcja informacyjna, ale zanim do tego dojdzie mamy dla Was w ramach wspomnień parę wystąpień z poprzedniej edycji.

Zapraszamy do Galerii Video– tych którzy są niecierpliwi i mają więcej czasu aby przejrzeli wszystkie zebrane wystąpienia, a co parę dni pojawi się nowy post z wystąpień.

Krótkie wystąpienie na temat tutoringu w praktyce szkolnej, a w nim odpowiedzi na takie pytania jak: kim jest tutor, dlaczego warto pracować indywidualnie metodą tutorską z uczniami, co daje uczniowi i nauczycielowi tutoring oraz garść praktycznych uwag, jak wspierać ucznia i budować autentyczne relacje w szkole.

 

Iza Wyppich

 nauczycielka historii, wiedzy o kulturze,  plastyki, zajęć artystycznych oraz historii sztuki w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rudzie Śląskiej.
Tutorka, entuzjastka technologii i nowoczesnych metod nauczania w edukacji, koordynatorka projektów ERASMUS+.
Autorka scenariuszy edukacyjnych oraz autorskich programów nauczania.
Współorganizatorka Dyskusyjnego Klubu Filmowego „KaFe In-ni” w Rudzie Śląskiej od lat zaangażowana w edukację artystyczną, filmową, medialną i globalną.
Członkini grupy SuperBelfrzy RP.

 

 

 

Pamiętacie? Już niedługo będzie coś nowego #EduMoc Online 2018.  Odliczamy dni do 6 października 2018r.

Czekamy na Was. PO więcej informacji kliknij TUTAJ

Danieluk Maciej
Podoba się? Podziel się z innymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.